vineri, noiembrie 28, 2008

Sosurile la americani

.. sînt dulci. (Aproape) Totul conţine zahăr: pîinea, iaurtul, fasolea la conserva... si altele.

Fiind ziua recunoştinţei, ne-am zis să facem şi noi o mîncare tradiţională: curcan cu sos de cranberries (nu ştiu cum să le zic în română, coacăze? :D). Am cumpărat fructele, am dat o căutare pe gogu despre cum să facem un sos din ele şi am ajuns la asta. Ne-a dat pe spate cît de simplu e şi, plouîndu-mi în gură, am trecut la treabă. Între timp curcanul a 'ieşit' din cuptor şi ne făcea foamea şi mai greu de suportat. Am urmat instrucţiunile domnului din filmuleţ şi a ieşit treaba. Dar, după ce am terminat, am realizat ca sosul nostru din oală era de fapt un fel de dulceaţă, un pic acruţă, un pic amăruie, dar dulceaţă, foarte bună. Şi cum boala să mănînci dulceaţă cu carne?! Cine-a mai pomenit aşa ceva? Noi nu. Şi a rămas să folosim dulceaţa de cranberries la clătite.

Poftă mare.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Eu unul de ziua recunostintei am mincat tot curcan (12 parai bucata) plus niste coacaze. In final am folosit coacazele la micul dejun.
Curcanul l-am mincat greu ca era mare.

Anonim spunea...

Nu e zahar asa cum il stim noi, Cornel. E corn syrup, care e mai rau.